Konkurs „Go to Brand” dla pragnących podbijać zagraniczne rynki
Pod koniec stycznia Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ogłosi konkurs, w którym do zdobycia będą środki na zagraniczną promocję firmy i jej produktów. Nabór wniosków wystartuje 25 lutego.
Do rozdysponowania będzie 150 mln zł. Środki te trafią do uczestników ogólnych lub branżowych programów promocji i posłużą promocji firm i ich oferty na rynkach zagranicznych. W przypadku programów ogólnych chodzi przede wszystkim o kilka rynków uznanych za priorytetowe, a do tych zaliczono rynki: Algierii, Indii, Iranu, Meksyku oraz Wietnamu. Natomiast programy branżowe skierowane są do sektorów o wysokim potencjale konkurencyjnym i innowacyjnym. Wobec tego, swoich szans na międzynarodową promocję mogą szukać firmy działające w poniższych branżach:
- biotechnologia i farmaceutyka,
- budowa i wykańczanie budowli,
- części samochodowe i lotnicze,
- maszyny i urządzenia,
- moda polska,
- IT/ICT,
- jachty i łodzie rekreacyjne,
- polskie specjalności żywnościowe,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta